ZWROTY I WYMIANA

Nie ten rozmiar?

A może źle dobrany fason?

Nic się nie stało!

Wszystkie nasze produkty można nam zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Produkty należy odesłać wraz z dowodem zakupu na adres:

Natalia Giergiel

More by Less

ul. Ogrodowa 13

62-040 Puszczykowo

WYMIANA

W przypadku chęci wymiany produktu prosimy o kontakt na adres mailowy: sklep@morebyless.pl Pozwoli nam to sprawnie zarządzić procesem, zwłaszcza w przypadku braków magazynowych. Jeżeli zostaniemy poinformowani z wyprzedzeniem, postaramy się doszyć ubranie, tak żeby jak najszybciej trafił w ręce klientki. 

ZWROT

W przypadku chęci zwrotu produktu prosimy o załączenie do niego oświadczenia o odstąpieniu od umowy – wzór znajduje się poniżej oraz stanowi załącznik do regulaminu naszego sklepu. Oświadczenie to można przesłać również na adres mailowy: sklep@morebyless.pl wpisując w temacie wiadomości „Zwrot”.

Zwrot pieniędzy nastąpi na numer konta, z którego dokonano płatności (zarówno w przypadku dokonania płatności kartą jak i przelewem), w przeciągu 5 dni roboczych.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne metki oraz należy odesłać go w oryginalnym opakowaniu.

REKLAMACJA

W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o poinformowanie nas drogą mailową na adres: sklep@morebyless.pl wpisując w temacie wiadomości „Reklamacja”. W reklamacji należy wskazać jaki produkt jest reklamowany, dokładnie opisać uszkodzenie lub wadę oraz podać swoje dane kontaktowe.

Reklamowany produkt należy odesłać wraz z dowodem zakupu na adres:

Natalia Giergiel

More by Less

ul. Ogrodowa 13

62-040 Puszczykowo

Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie powiadomiony drogą mailową, telefoniczną lub listownie.

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z nieprawidłowego użytkowania produktów.